01. Χρησιμοποιήστε τα κοινωνικά μέσα για να δημιουργήσετε σχέσεις.
Φυσικά, η καλύτερη μέθοδος για να έρθετε σε επαφή με νέους ανθρώπους σήμερα είναι μέσω των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης! Ειδικά με τα χαρακτηριστικά του Instagram, όπως η σελίδα Διερεύνηση, τα hashtags και η δυνατότητα να βλέπετε παρόμοια προφίλ, οι πελάτες σας είναι πιθανόν ένα κλικ μακριά.
Πάρτε ως παράδειγμα την Sydney Campos. Ένας διαισθητικός θεραπευτής, και Εμπειρογνωμόνων Ενσωμάτωσης, Διεθνής Ομιλητής και Συγγραφέας. Ξεκίνησε το δικό της συμβουλευτικό γραφείο το 2016. Χρησιμοποιεί φανατικά το Instagram, σημειώνοντας ότι “όλοι μας έχουμε αυτή την διαισθητική αίσθηση ή απήχηση όταν συμβεί να” σκοντάψουμε “κάποιον που μας φαίνεται γνωστός σε κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και γνωρίζουμε ότι καλούμε να συνεργαστούμε μαζί τους ή να μάθουμε από αυτούς με κάποιο τρόπο. Σε αυτό το πλαίσιο, έχει συναντήσει μερικούς από τους καλύτερους πελάτες της στην πλατφόρμα.
02. Προσφέρετε ένα δελτίο Instagram με μια δωρεάν συνεδρία.
Ένας άλλος τρόπος για να χρησιμοποιήσετε το Instagram για τη δημιουργία buzz είναι με τη φιλοξενία ενός giveaway στη σελίδα σας. Για παράδειγμα, αν είστε εμπειρογνώμονας νοοτροπίας χρήματος, προσφέρετε μια δωρεάν συνάντηση 20 λεπτών στο giveaway σας και ζητήστε από τους οπαδούς σας να συστήσουν δύο φίλους για να μπουν. Με αυτόν τον τρόπο, οι φίλοι που θα προσθέσουν ετικέτες θα δουν τη σελίδα σας που προωθεί περισσότερο το μάρκετινγκ της επιχείρησης σας. Και όταν ανακοινωθεί ένας νικητής, όσοι εισήλθαν αλλά δεν κατάφεραν να κερδίσουν, πιθανόν να θέλουν ακόμα μια συνεδρία μαζί σας και να αισθάνονται υποχρεωμένοι να αγοράσουν!
03. Ξεκινήστε ένα blog φιλικό προς το SEO στην ιστοσελίδα σας
Η προσέλκυση πελατών και η SEO είναι στενά συνδεδεμένες μεταξύ τους. Η χρήση του περιεχομένου του ιστολογίου για να βοηθήσει τους ιστότοπους να κατατάσσονται υψηλότερα στην αναζήτηση Google υπήρξε μια άγρια δημοφιλής στρατηγική τα τελευταία χρόνια, απλώς και μόνο επειδή λειτουργεί. Το Single Grain συμβουλεύει ότι ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσετε είναι να διερευνήσετε τις λέξεις-κλειδιά που μπορεί να ψάξει η αγορά-στόχος σας. Για παράδειγμα, εάν έχετε μια εταιρεία φροντίδας της επιδερμίδας, χρησιμοποιήστε τις λέξεις-κλειδιά παντού ή ένα παρόμοιο εργαλείο για να δείτε τι οι άνθρωποι ερευνούν γύρω από τη λέξη-κλειδί “skincare.” Στη συνέχεια, συνδέστε αυτές τις λέξεις-κλειδιά στην ανάρτησή σας στο blog έτσι ώστε ο ιστότοπός σας να κατατάσσεται υψηλότερα.
04. Διοργανώστε μια εκδήλωση με την αγορά-στόχο σας
Οι εκδηλώσεις είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να γνωρίσετε πιθανούς πελάτες κοντά σας ή σε μια πόλη που επισκέπτεστε. Πάρτε μια ομάδα από κοινού για να συζητήσετε ένα θέμα που σχετίζεται με την επιχείρησή σας (για παράδειγμα: εάν έχετε έναν οργανισμό ψηφιακού μάρκετινγκ, θα μπορούσε να είναι για τις τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ στον 21ο αιώνα) και να το φιλοξενήσετε σε ένα χώρο συνεργασίας που μπορεί να σας βοηθήσει να γνωρίσετε το γεγονός. Προτείνεται η αναζήτηση χορηγίας από “άλλες επιχειρήσεις και επιχειρήσεις που είναι στενά συνδεδεμένες με τη δική σας σε αντάλλαγμα για εκτεταμένη διαφήμιση την ημέρα”. Οι χορηγοί μπορούν επίσης να διαφημίσουν την εκδήλωση στα κανάλια τους – που σημαίνει περισσότερη επισκεψιμότητα για την εκδήλωσή σας!
05. Κυριαρχήστε σε ότι πουλάτε.
Τέλος, ίσως ο καλύτερος τρόπος για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες είναι απλά να είστε εντελώς καλοί σε αυτό που κάνετε. Η καλύτερη στρατηγική μάρκετινγκ είναι η χωρίς καμιά αμειβόμενη προώθηση επένδυση τόσου χρόνου και ενέργειας για την παροχή αξέχαστων αποτελεσμάτων στους πελάτες που έχετε ήδη. Δεν χρειάζεται να σας νοιάζει ο ανταγωνισμός.
Μετά από όλα αυτά, εάν παρέχετε στους πελάτες σας απίστευτα αποτελέσματα, είναι πιθανό να σας προτείνουν και στους φίλους τους. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επενδύσει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ χρόνο στην εξυπηρέτηση για τους τρέχοντες πελάτες σας από ό, τι ξοδεύετε για την εξεύρεση νέων. Θα κερδίσετε σίγουρα.